Deze website maakt gebruik van cookies

Maatregelen in verband met het corona virus

  • Wij volgen de richtlijnen van het RIVM.
  • Wij werken waar mogelijk thuis en zijn slechts met kleine bezetting op kantoor.
  • Wij ontvangen geen bezoek op kantoor en gaan niet op bezoek bij onze cliënten.
  • Besprekingen zullen zoveel mogelijk via videoverbinding of telefonisch plaatsvinden.
  • Stukken die wij van onze cliënten nodig hebben om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren, ontvangen wij bij voorkeur digitaal (per mail).
  • Indien het niet mogelijk is om digitaal aan te leveren, dan kunnen de stukken in onze brievenbus gedeponeerd worden of in de kunststof bak die wij hiervoor in onze gang hebben geplaatst. Doordat de gang slechts bereikbaar is nadat wij deze middels de intercom hebben ontgrendeld en wij de bak direct na uw vertrek legen, kunnen wij contact vermijden en toch de veiligheid en discretie van uw stukken garanderen.

 Alleen samen krijgen we corona onder controle!

De Bruijn Administratiekantoor | Online-administratie voor MKB en ZZP

Online administratiesysteem heeft voordelen

De kenmerken van ons online administratiesysteem zijn: eenvoud, toegankelijkheid en kostenbesparing. En dat in combinatie met onze administratieve en adviserende dienstverlening. Dat daarbij onze kennis van uw bedrijf en uw branche een belangrijke rol speelt is vanzelfsprekend.

Online facturatie en urenregistratie

Naar gelang de behoefte kan het online administratiesysteem worden uitgebreid met bijvoorbeeld online facturatie en online urenregistratie.  Uiteraard is de veiligheid van het internetboekhouden gewaarborgd middels een SSL certificaat. Aan een online administratie kan 24/7, dus zowel thuis als op kantoor, worden gewerkt. Daarmee voldoet het in hoge mate aan de gestelde criteria van nieuwe arbeidsomstandigheden.

[Inloggen online administratie]

Tips en trucs

Onderstaande instructievideo's kunnen u helpen bij het gebruik van Teleboekhouden. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via 015 - 820 00 82.

Nieuw in Visma Teleboekhouden 7.2B:

Inloggen met een wachtwoord:

 

Inloggen met pas en paslezer:

Het dashboard voor de beginnende gebruiker:

Het dashboard voor de gevorderde gebruiker: 

Digitale facturatie:

Het aanmaken van een betaalbestand:

Maatregelen in verband met het corona virus

  • Wij volgen de richtlijnen van het RIVM.
  • Wij werken waar mogelijk thuis en zijn slechts met kleine bezetting op kantoor.
  • Wij ontvangen geen bezoek op kantoor en gaan niet op bezoek bij onze cliënten.
  • Besprekingen zullen zoveel mogelijk via videoverbinding of telefonisch plaatsvinden.
  • Stukken die wij van onze cliënten nodig hebben om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren, ontvangen wij bij voorkeur digitaal (per mail).
  • Indien het niet mogelijk is om digitaal aan te leveren, dan kunnen de stukken in onze brievenbus gedeponeerd worden of in de kunststof bak die wij hiervoor in onze gang hebben geplaatst. Doordat de gang slechts bereikbaar is nadat wij deze middels de intercom hebben ontgrendeld en wij de bak direct na uw vertrek legen, kunnen wij contact vermijden en toch de veiligheid en discretie van uw stukken garanderen.

 Alleen samen krijgen we corona onder controle!