Deze website maakt gebruik van cookies

Maatregelen in verband met het corona virus

  • Wij volgen de richtlijnen van het RIVM.
  • Wij werken waar mogelijk thuis en zijn slechts met kleine bezetting op kantoor.
  • Wij ontvangen geen bezoek op kantoor en gaan niet op bezoek bij onze cliënten.
  • Besprekingen zullen zoveel mogelijk via videoverbinding of telefonisch plaatsvinden.
  • Stukken die wij van onze cliënten nodig hebben om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren, ontvangen wij bij voorkeur digitaal (per mail).
  • Indien het niet mogelijk is om digitaal aan te leveren, dan kunnen de stukken in onze brievenbus gedeponeerd worden of in de kunststof bak die wij hiervoor in onze gang hebben geplaatst. Doordat de gang slechts bereikbaar is nadat wij deze middels de intercom hebben ontgrendeld en wij de bak direct na uw vertrek legen, kunnen wij contact vermijden en toch de veiligheid en discretie van uw stukken garanderen.

 Alleen samen krijgen we corona onder controle!

De Bruijn Administratiekantoor | Nootdorp, Zuid-Holland

Jarenlange ervaring in Nootdorp

De Bruijn Administratiekantoor is sinds 2010 in Nootdorp gevestigd. Maar het management, bestaande uit Bram Schook en Els de Bruijn, heeft in Zuid-Holland inmiddels een jarenlange staat van dienst! Het kantoor groeit gestaag, voornamelijk door mond tot mond reclame. Toch zal ons kantoor compact van omvang blijven. Dat past bij onze visie om een overzichtelijk administratie- en advieskantoor te willen zijn met een zo optimaal mogelijk persoonlijk contact. Wij vinden dat de beste garantie om goed naar u te kunnen blijven luisteren en u maatwerkadvies te kunnen blijven bieden.

Ieder bedrijf verdient aandacht

Els de Bruijn: “Met samenwerken bereiken we het meest! Daarom willen wij al onze cliënten persoonlijk kennen. Wanneer wij met uw business bekend zijn en tevens uw wensen en mogelijkheden kennen, dan stemmen wij daar onze dienstverlening op af. Zo kunnen wij maatwerk leveren.”

Veel kennis en ervaring

Wij willen een degelijk en solide administratie- en advieskantoor zijn. Daarop selecteren wij onze medewerkers. Minstens zo belangrijk vinden wij een op de functie afgestemd kennis- en ervaringsniveau en een hoge mate van klantvriendelijkheid. Ons team is gemotiveerd en kent het belang van goed kunnen luisteren, maatwerk, accuratesse en een goede omgang met de cliënt.

Een betaalbaar tarief

Bij een oriëntatie in de accountancywereld komt u hoge uurtarieven tegen. Als degelijk administratie- en advieskantoor doen wij daar niet aan mee. Onze no-nonsense mentaliteit werkt door in onze volledige bedrijfsvoering en zodoende ook in onze tarieven. Hoe vreemd het misschien ook klinkt: ‘Liefde voor het vak’ is bij De Bruijn Administratie- en advieskantoor een heel belangrijk motto.

Maatregelen in verband met het corona virus

  • Wij volgen de richtlijnen van het RIVM.
  • Wij werken waar mogelijk thuis en zijn slechts met kleine bezetting op kantoor.
  • Wij ontvangen geen bezoek op kantoor en gaan niet op bezoek bij onze cliënten.
  • Besprekingen zullen zoveel mogelijk via videoverbinding of telefonisch plaatsvinden.
  • Stukken die wij van onze cliënten nodig hebben om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren, ontvangen wij bij voorkeur digitaal (per mail).
  • Indien het niet mogelijk is om digitaal aan te leveren, dan kunnen de stukken in onze brievenbus gedeponeerd worden of in de kunststof bak die wij hiervoor in onze gang hebben geplaatst. Doordat de gang slechts bereikbaar is nadat wij deze middels de intercom hebben ontgrendeld en wij de bak direct na uw vertrek legen, kunnen wij contact vermijden en toch de veiligheid en discretie van uw stukken garanderen.

 Alleen samen krijgen we corona onder controle!