Deze website maakt gebruik van cookies

Maatregelen in verband met het corona virus

  • Wij volgen de richtlijnen van het RIVM.
  • Wij werken waar mogelijk thuis en zijn slechts met kleine bezetting op kantoor.
  • Wij ontvangen geen bezoek op kantoor en gaan niet op bezoek bij onze cliënten.
  • Besprekingen zullen zoveel mogelijk via videoverbinding of telefonisch plaatsvinden.
  • Stukken die wij van onze cliënten nodig hebben om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren, ontvangen wij bij voorkeur digitaal (per mail).
  • Indien het niet mogelijk is om digitaal aan te leveren, dan kunnen de stukken in onze brievenbus gedeponeerd worden of in de kunststof bak die wij hiervoor in onze gang hebben geplaatst. Doordat de gang slechts bereikbaar is nadat wij deze middels de intercom hebben ontgrendeld en wij de bak direct na uw vertrek legen, kunnen wij contact vermijden en toch de veiligheid en discretie van uw stukken garanderen.

 Alleen samen krijgen we corona onder controle!

De Bruijn Administratiekantoor | Gevestigd in Pijnacker-Nootdorp

Gemeente Pijnacker-Nootdorp

De Bruijn Administratiekantoor B.V. is gevestigd in Nootdorp. Langs de A12 tussen Den Haag en Zoetermeer. Het kantoor staat op bedrijvenpark Oostambacht: tegenover hotel Van der Valk en achter Partycentrum Het Witte Paard. Het kantoor is goed bereikbaar en heeft eigen parkeergelegenheid voor de deur. (Route)

De Bruijn Administratiekantoor B.V.
Gildeweg 34, 2632 BA Nootdorp (Route)
Postbus 133, 2630 AC Nootdorp

T: 015 – 820 00 82
E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

LinkedIN profiel Els de Bruijn 
LinkedIN profiel Bram Schook

KvK: 27301783

Maatregelen in verband met het corona virus

  • Wij volgen de richtlijnen van het RIVM.
  • Wij werken waar mogelijk thuis en zijn slechts met kleine bezetting op kantoor.
  • Wij ontvangen geen bezoek op kantoor en gaan niet op bezoek bij onze cliënten.
  • Besprekingen zullen zoveel mogelijk via videoverbinding of telefonisch plaatsvinden.
  • Stukken die wij van onze cliënten nodig hebben om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren, ontvangen wij bij voorkeur digitaal (per mail).
  • Indien het niet mogelijk is om digitaal aan te leveren, dan kunnen de stukken in onze brievenbus gedeponeerd worden of in de kunststof bak die wij hiervoor in onze gang hebben geplaatst. Doordat de gang slechts bereikbaar is nadat wij deze middels de intercom hebben ontgrendeld en wij de bak direct na uw vertrek legen, kunnen wij contact vermijden en toch de veiligheid en discretie van uw stukken garanderen.

 Alleen samen krijgen we corona onder controle!